Files
fuz-site/src/content/document/promocja.yaml
2025-12-13 13:37:27 +01:00

14 lines
1.3 KiB
YAML
Raw Blame History

This file contains ambiguous Unicode characters
This file contains Unicode characters that might be confused with other characters. If you think that this is intentional, you can safely ignore this warning. Use the Escape button to reveal them.
title: "Promocja świąteczna"
visible: true
intro: Przykładowo gdybysmy dodali promocję do dokumentów
content: |
Jeśli kupujesz w sklepach internetowych, prawdopodobnie co pewien czas natykasz się na opisy, które nie zachęcają do zakupów.
Do najczęściej powtarzanych błędów opisów produktów należą:
- brak konkretów klient chce wiedzieć, z czego produkt jest wykonany, jakie ma wymiary czy funkcje, a nie tylko, że jest „wysokiej jakości”;
- zbyt techniczny język warto dostosować ton komunikacji do odbiorcy, unikając skomplikowanych terminów (i w drugą stronę jeśli sprzedajesz towar skierowany do profesjonalistów, nie trzeba w opisie ze szczegółami wyjaśniać, jak działa czy do czego służy);
- brak narracji storytelling w opisach produktów pomaga zbudować emocjonalne zaangażowanie klienta;
ignorowanie pytań klientów warto analizować najczęstsze pytania i uwzględniać odpowiedzi w opisach; jeśli np. często dostajesz zapytania dotyczące tego, czy produkt jest wodoodporny, lepiej napisać o tym od razu w opisie;
zbyt długie i skomplikowane opisy należy dbać o przejrzystość treści, używać krótkich akapitów i list wypunktowanych; klient poszukuje konkretów, a nie zawiłych opowieści, które trudno się czyta.